National holiday - Reisverslag uit Xiamen, China van Jan Lieke Hakvoort Noteboom - WaarBenJij.nu National holiday - Reisverslag uit Xiamen, China van Jan Lieke Hakvoort Noteboom - WaarBenJij.nu

National holiday

Blijf op de hoogte en volg Jan Lieke

08 Oktober 2014 | China, Xiamen

Bekijk de foto's, en lees hoe onze vakantie was ;)

• 08 Oktober 2014 - 17:10

Titia Noteboom:

WAT EEN MOOIE VAKANTIEFOTO"S.
    Jullie hebben het echt naar de zin gehad zo te zien. Fijn dat we vanochtend even konden skypen.
    Veel lies en kusjes voor beide

• 08 Oktober 2014 - 18:13

Janny Achterhuis:

Super mooie foto's Lieke en Jan. Mooie reis gehad dus. Hopenlijk ben je niet gebeten door die wilde apen hihihi. Ben je niks kwijtgeraakt? Want die apen zijn meestal echte dieven. En hoe ist met de temperatuur daar? Nog steeds lekker warm zo te zien of wordt het daar echt wel winter?
    Wij wensen jullie weer heel veel plezier en lekker gezond eten, maar dat eten ziet er dan ook super lekker uit.
    Dikke knuff voor jullie beiden en Lieke voor jou nog een extra kussie xxx <3

• 08 Oktober 2014 - 18:41

Sanne Hopman:

Super leuk Liekie!! Vind het leuk om zo een beetje op de hoogte te kunnen blijven :)

• 08 Oktober 2014 - 19:09

Wilma Hakvoort:

Heerlijke trip gehad zo te zien met lekker eten. Kunnen jullie er weer even tegenaan. Weekend maar weer even contacten! X

• 08 Oktober 2014 - 19:16

Hennie :

ziet er leuk uit jan en lieke maar het eten niet allemaal groetjes

• 08 Oktober 2014 - 19:51

Kirsten:

Whhaaaa wat een super leuke foto's vooral die eerste haha.. Jullie hebben er goed van genoten heerlijk gegeten en gedronken zie ik.! Super fijn.. Nu weer even aan de bak. Succes met je scriptie
    XXX van ons drietjes

• 08 Oktober 2014 - 20:09

Harma:

Wat leuk om te zien hoe jullie het daar hebben. Geniet ervan!! Dat doen jullie zo te zien wel ;)
    Groetjes Harma

• 09 Oktober 2014 - 16:19

Alie Hakvoort Mulder:

Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad Een groet van Opa en Oma Hakvoort

• 29 Oktober 2014 - 12:30

Jeroen Koster:

Hey Jan,

Mooie ervaring man! Gaaf dat je samen met Lieke weer naar Azië kon gaan om dit mee te maken.
    (signing of from my desk) ;-(

Groet Jeroen